Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
- Forma współpracy: umowa o pracę
- Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej
- Rekrutacja: 100% zdalna
Osoba na tym stanowisku:
- Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów,
- Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,
- Współpracuje z Zespołem HelpDesk (pierwsza linia wsparcia) przy rozwiązywaniu zgłoszeń,
- Zleca instalację poprawek do zespołu Administratorów,
- Bierze udział w testach i wdrożeniach wspieranych systemów w ramach cyklu rozwoju oprogramowania zgodnie z założonym harmonogramem,
- Przygotowuje raporty ad-hoc na podstawie danych z systemów - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Wspiera instalację poprawek oraz pełnych wersji systemu/aplikacji,
- Przygotowuje rozwiązania w postaci:
- Skrypt - dodanie/modyfikację słowników systemów (niedostępnych z poziomu aplikacji),
- Modyfikację plików raportowych - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Pliki - tłumaczenia do Aplikacji - pod kontrolą przełożonego lub Wspiera proces zarządza bazą zgłoszeń poprzez:
- Przydzielanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty,
- Przeprowadza szkolenie z rozwiązań informatycznych.
Szukamy Ciebie jeśli:
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Dobrze czujesz się w pracy wymagającej samodzielności i inicjatywy,
- Posiadasz wiedzę na temat technologii Webowych (HTML, aplikacje klient <> serwer),
- Tworzysz zapytania w języku SQL na bazach danych MS SQL,
- Potrafisz skutecznie analizować złożone problemy w zakresie wsparcia aplikacji oraz procesów biznesowych,
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom ~B2).
Miłe widziane:
- Umienie wykorzystać narzędzia takie jak: Swagger, Postman, WCF Client, SoapUI,
- Znajomość i komercyjne doświadczenie w administrowaniu systemem Jira,
- Zrozumienie procesów biznesowych i umiejętność konfiguracji Jira do potrzeb projektów i organizacji.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne (min. Rumunia, Indie),
- Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna,
- Opieka stomatologiczna,
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- Dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- Dostęp do nauki języka angielskiego,
- Zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji Warszawa Programista SQL Programista MySQL Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego mazowieckie Radom
Podobne oferty
20
lut
2025
lut
2025
Specjalista ds. Wsparcia technicznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami Współpraca z HelpDesk w celu...