Pracownik Wsparcia IT

Pracownik Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostrobramska 75C
Główne obowiązki:
  • Diagnoza i naprawa problemów IT, obsługa zgłoszeń użytkowników.
  • Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem.
  • Utrzymanie serwerów i systemów informacyjnych.
  • Tworzenie, aktualizacja oraz wdrażanie procedur i dokumentacji IT.
  • Monitorowanie i wsparcie sieci firmowej.
  • Administracja sprzętem firmowym oraz wsparcie w codziennej pracy biurowej.
Wymagane kompetencje:
  • 3 lata doświadczenia w branży IT.
  • Zaawansowana znajomość sprzętu komputerowego, w tym Dell, MacBook oraz urządzeń mobilnych.
  • Biegłość w systemach Windows 10/11, MacOS oraz podstawowa znajomość sieci.
  • Umiejętność pracy zespołowej, motywacja i zdolności organizacyjne.
  • Znajomość systemu Jira.
Mile widziane:
  • Znajomość Active Directory.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych.
Oferujemy:
  • Dobre warunki pracy i elastyczny czas pracy.
  • Możliwości rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i benefity (Multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna).
  • Zniżki na produkty firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

23
sty
2025

Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących...

Więcej informacji