Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

Działamy w branży IT od ponad 20 lat. Zajmujemy się usługami outsourcingu IT dla naszych Partnerów oraz realizacją zaawansowanych projektów z obszaru IT.
Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Gdynia
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:
  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)
  • Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)
  • Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialne podejście do pracy
  • Otwartość na rozwój
  • Prawo jazdy kat.B.
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej
  • Kultura osobista
Główne zadania na stanowisku to:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
  • Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)
  • Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień
  • Udział w realizacji nowych projektów IT
  • Współpraca z administratorami systemów
  • Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.
Co oferujemy:
  • Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
  • Praca w kameralnym i przyjaznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty